Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2010 23:30 - Sofia street anger
Автор: anchorman Категория: Други   
Прочетен: 675 Коментари: 3 Гласове:
2

Последна промяна: 09.11.2010 23:31


Ей на, не се стърпях!

Човек живеещ в София, или в България изобщо, толкова се е нагледал на глупости, които се случват около него, и от простотии, които някой с власт прави, че си мисли как е претръпнал и нищо не може да го изненада или ядоса. Да, ама не!

Ето на, прибирам се с колата тази вечер от работа и пътувам по Вапцаров от Кръста в посока Румънското посолство и Подуене. От няколко дни забелязвам как из София са се появили едни странни кръпки на асфалта на много улици, които не приличат на асфалт, а по-скоро на валиран филц. Гледах отблизо, уж асфалт, ама се рони, камъчета се навсякъде, колите го разнасят - абе даже и да замръзне няма да му трябва, след 10 дни ще се изронил и ще има още по-лоши дупки. И ето, както си пътувам - ЦЕЛИЯ бул. ВАПЦАРОВ В ТАКИВА КРЪПКИ. Вече изронени, на много места на бабуни.

Някой е налял сигурно стотици хиляди левове от МОИТЕ данъци в някакви безумни кръпки, които даже и кръпки не са, ами не знам и как да ги нарека - абе едно голямо с извинение л-но е изсрал.

КАК НЕ ВИ Е СРАМ БЕ П******И КРАДЛИВИ! Как не ви е срам да изхабите и толкова много от НАШИТЕ пари за някакви глупости! Ами да бяхме ви дали направо половината, и останалите пари да се бяха използвали за нещо свястно, а не да ги разсипем просто по булеварда!

София е заприличала на кочина. Винаги е била кочина всъщност, поне в моя съзнателен живот, но в последните години положението става нетърпимо. Какви са тези приказки какво сме оправили и колко магистрали ще направим, като улицата, по която минавам по шест пъти на ден прилича на лунен пейзаж! Какво ме интересува ш*** магистрала до морето, по която ще мина шест пъти в годината, а не шест пъти на ден както по улиците в София. Как не ви е срам да ми харчите парите за глупости!

Не ме разбирайте погрешно. Не ме интересува политика и партии. Но ме интересува да живея добре, и парите ми от данъци да се управляват и използват добре. А такива безумия каквито се виждат в последната една година - никога не съм виждал в 33-годишния си живот.

Ей крадливи задници, такива дето можете просто да изхарчите един милион народна пара, за да гушнете 100хил. от тях - ама най-лошите неща да ви се случат дано. Да ослепеете и да си харчите откраднатите пари за кучета водачи. Die!

Ама ние сме си виновни. Всички ние, дето сме сложили една учительница за кмет на София. И щото не може да се съберат 10000 човека и да ги запалят столовете под задниците. Я да има малко линчувани далавераджии, да видим ще смее ли някой да прави далавери. И да сипе валиран филц по софийските улици. Сигурно за 200 лева на квадрат.

Ей на, излях си яда. Малко по-добре ми е.


Тагове:   данъци,


Гласувай:
2


Вълнообразно


1. анонимен - Прав сте anchorman !
10.11.2010 14:52
Не разбрах защо е виновна учителницата , а не ония от лево ?
Но сте прав !
След още няколко години ще се разбере какво са прави и левите, нали ?
цитирай
2. anchorman - Днес колеги ми разказаха, че това ...
11.11.2010 21:30
Днес колеги ми разказаха, че това били някакви специални начини на запълване на дупки, за които била купена машина за 200000+ лева. И дупките били за временно запълване, да изкарат 2-3 месеца. Според мен и толкова няма да изкарат, но тези пари - са хвърлени на вятъра. Да бяха оставили дупките, щото сега освен тях, има и няколко тона филц разсипан по булеварда.
анонимен написа:
Не разбрах защо е виновна учителницата , а не ония от лево ?

Не ме интересуват партии, а личности. Интересува ме кой е отговорен за разсипаните по булеварда пари. И за момента моят яд е насочен към учителницата, като най-главен в тази работа. Това според мен е една женица, която не може да си обърше носа, камо ли да управлява училище, а камо ли към 1М+ град. По-скоро някой нея я управлява. Гледат я проста офца, водят я за носа и си правят далаверките около нея. Може да е честна, но е некадърна, и няма нужда от задълбочен анализ, за да видиш това.
цитирай
3. анонимен - Предложение
24.06.2011 03:12
Хора, дайте да измислим как да накараме българските политици да работят за народа си!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anchorman
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7310
Постинги: 2
Коментари: 3
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930